poets of the fall.

Hommik algas jälle kellakeeramisefeiliga. Kui ma selle olin veidikese lisaunega ületanud, tulin msni, kus Migga msni-nimi mind nõnda kummitama hakkas, et pidin Poets of the Falli diskograafia tõmbama. Ja nii ma siis tümmisin, nosisin, õppisin ja vaatasin the big bang theory't. Veldig bra.
Kella kaheks läksin kooli, kus sain teada, et mind peetakse meie kursuse arvutifriigiks. Tehnikaalastes küsimustes vaadatakse mulle otsa, a little funny. *its* Täna käis Ingunni mees Lars ka meil külas ja rääkis, kus nad Norras elavad n'stuff. Istusin ja vaatasin suu lahti. Täiesti hämmastav muinasjutu elu on neil seal Norras, ma ei saa aru, mida nad siin Tartus kükitavad.
Nüüd igatahes tulin koju, pleilistis on Everlast, Lifehouse ja Poets of the Fall, mis kõik on väga lovely. Nüüd teen kiired õppimisringid, siis väikse tõlketöö ning sellele järgneb õhtune lebo koos mingi hea filmiga ehk. Ja loomulikult Grey kuuenda osaga.
Vot tak.
tsiu.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji