Täna on olnud tõeline puhkepäev. Hommikul ärgates täitsin ma pisut mõttepäevikut, seejärel külastasin raamatukogu kust ma laenutasin endale "Geiša memuaarid". Täna ajas mind see raamatukoguhoidja tõsiselt närvi. Mis mõttes ta ütleb mulle, et neil ei ole "Lendas üle käopesa", kui ma tean, et see peab neil olemas olema. Seda juba sellepärast, et see on klassika. Siis ta otsis seda vähemalt kümme minutit, ise teadmatagi, mis raamat see selline on. Trükkides käopesa kord lahku kord kokku ning ikka midagi leidmata. Lõpuks ta julges mulle väita, et neil pole seda raamatut. Ja peale selle oli ta nii aeglane ja rumal. Kui ma küsisin endale "Geiša memuaare", siis ta võttis selle riiulilt ja küsis, et kas ma ikka tahan seda, et see on nii paks ju. No kui ma küsisin, siis järelikult ma ju tahtsin seda.
Pahuralt lahkusin ma raamatukogust ja käisin poes, kust ma ostsin endale šokolaadi ja kohukest. Kodus panin ma vanade aegade mälestuseks Special Delivery plaadi mängima ja koristasin oma riidekapi ära ja natuke veel. Peale seda ma läksin vaatama O.C, mis oli meeldiv nagu alati ning seejärel vaatasin ka "McLeod tütred" ära. MSNi jõudes avastasin ma, et Andres on mind Karlasse kutsunud, kuid ma keeldusin kutsest, sest mul ei ole täna absoluutselt tuju ennast kodunt välja vedada. Nüüd ma hoopis olen siin, kirjutan enda blogi ning plaanin oma tuppa ära minna. Seal on ju ka tore. ^^

Aga olgu.. kõnelemiseni. :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji