Täna kuulsin paari kurjemat sõna, sest ma ei ole ammu midagi teile rääkinud. Tahaksin seda viga parandada, kuid ei tea kuidas alustada või lõpetada või mis sinna alguse ja lõpu vahele ennast sisse sättima peaks.
Kool on alanud täie hooga. Ma ei kurda. Hetkel on kõik kuidagi väga hästi. Koolis sujub, kodus sujub, vees sujub (ma käisin täna ujumas. See oli tõeline elamus, sest ma pole enam 2 aastat seda nautida saanud) ja peale selle ma sain veel uute noorteajakirja tööd. ^^ Ma ootan juba huviga. Esimese artikli pean kirjutama järgmise nädala lõpuks. Teema on mul alati omal valikul 2100-2500 tähemärki.
Esimene koolinädal hakkab juba otsi kokku tõmbama, kuid see ei tähenda puhkust. Tegemist on veel palju. Koolis on igas aines vist vaja midagi teha, et järjel püsida. xD
Ma täna ei oska kohe üldse teile midagi rääkida. Ma mõni teinekord valgustan teid täpsemalt oma tegemistest.

Kirjutamise ja lugemiseni. (:

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji