Mitmetes kohtades kasutatakse väljendit "ütleb rohkem kui tuhat sõna". Kuid ka see on ikka päris nii? Mul võib olla väga sügavasisuline pilt ja ma mõistan seda, kuid mitte kunagi ei ütle see mulle rohkem kui tuhat sõna. Pigem on see pilt sõnatu ja iseenesest mõistetav. See vaikib ja annab meile võimaluse mõista.
Sõnadel on oma jõud. Neid saab kasutada kõigeks. Mitte miski mis ei räägi ei saa sulle midagi öelda. Nii oli, on ja jääb. Või vähemalt mina arvan nii. Minu jaoks ei saa miski öelda rohkem kui tuhat sõna. Sõnadega ei saa midagi võrrelda. Ühte pilti, ühte hetke, ühte hingetõmmet ei saa võrrelda sõnadega. Nad ei ütle sulle midagi vaid sa tunnetad neid ja saad neist aru. Kas pole?
See on mu viimase kahe päeva müstika. xD

Nüüd veidi igapäevasema jutu juurde. Täna oli koolis ekstralebo päev. Kõik tunnid möödusid kenasti ning õppimisega ei olnud ka midagi hullu. Tänaseks jäi nii hämmastavalt vähe õppida, et ma olin vahepeal kindel, et kuskil on mingi eksitus. Peale kooli ma lipsasin korra ÕOV-sse ning peale seda seadsin sammud otse Kati residentsi poole, sest mul oli hädavajalik Keijo jõulukinhgitust näha ^^ See oli nii vinge. Kati ideed on midagi erakordset. Ma ei hakka teile rääkima, mis see oli, kuid ma ütlen, et see oli oivaline. :) Seal oli palju armastust, sõprust ja seda midagi head.
Igatahes peale Kati üle naermist ja väikest lebo, saatsin ma Kati bussi peale ning kõmpisin ise koju. Kodus on hea. Kodus on raamatud, filmid ning rahu ja vaikus. Miski ei häiri ja kõik toimub nii nagu mina tahan. Vahepeal tegin väikese lõunauinaku, vaatasin telekat ning nüüd loen raamatut edasi. Varsti murran end jälle raamatu kütkeist vabaks ning luban endale veidi telekaaega, et siis magama minna.
Homme ma plaanin hommikul raamatukokku minna ning siis koju lugema tulla. Et mitte liialt oivik tunduda ei hakka ma pikemalt rääkima enda õppimisplaanidest, kuid mul on palju teha, kui ma tahan järgmisel nädalal varasematel kellaaegadel pea padjale toetada ja uinuda.

Ma tulen varsti jälle, kuid praegu ootavad mind teises toas "Kaklusklubi" lihtsad ning vabadusetahtelised põhimõtted. ^^



















"Kaklusklubi esimene reegel on, et sellest ei räägita!"
Chuck Palanhiuk "Kaklusklubi"

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji