Üks suhteliselt populaarne küsimus on: mis teistel on, mida minul ei ole? Mina sooviksin selle küsimuse ümbersõnastada ning küsida: mis minul on, mida teistel ei ole? Mis teeb minust minu? Ma ise ei oska vastata ning lootsin, et ehk te aitate ja välimus ei lähe arvesse.
Mind tihedalt kimbutavad alaväärsuskompleksid sunnivad mind endalt selliseid asju küsima. xD
Ma kardan kogu aeg kohutavalt, et mind hinnatakse üle. Kui ma ütlen kellelegi, et ma ei oska midagi, siis ikka ja jälle öeldakse mulle, et ah ole nüüd, muidugi oskad. Ja veel rohkemgi. Kuid selliste juttude peale tekib tunne, et ma lausa PEAN oskama neid asju. Sinna alla käivad laulmine, kirjutamine, tantsimine ja mida iganes veel. Ka kool. Ma kardan, et ma ei suuda täita inimeste ootusi. Mind peetakse targaks, kuid tulge mõistusele, mis tarkust on mul rohkem kui ühelgi teisel, kes minu klassis käib näiteks?! Ma ei paista ju millegagi silma. Nii et.. mõelge selle peale.
Ma ei taha öelda, et kiitus ja motivatsioon on halb või midagi. Ei, otse vastupidi, see on suurepärane. Kuid ma ei tea miks ma seda kardan. Ma loodan, et keegi ei pea minus pettuma ei nüüd ega edaspidi ning ma arvan, et kui ma tahan, siis ma saan kõigega hakkama. ^^

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji