Sipelgad tahavad vallutada meie planeeti. Just sayin'.

Ma olen päris mitu korda enda lühikese elu jooksul näinud unenägu, kus sajad tuhanded või isegi miljonid sipelgad vallutavad keset ööd mu voodi. Nad poevad mulle teki alla, juustesse ja öösärgi kortsude vahele. Absoluutselt igale poole. Ja need on alati olnud ühed kõige õudsemad unenäod. Tavaliselt muudavad need mu terveks päevaks üsna rahutuks ja ebakindlaks, sest ma tunnen sipelgaid terve päeva enda nahal. 

Eile Uuemõisa jaanitulelt koju jõudes, märkas Kertu, et mu shotgun-iste kubiseb sipelgatest. Nightmare had begun! Spurtisin autost koju ja kiskusin ülima kiiruga kõik sipelgased nartsud seljast ära. Vaatasin, kuidas kõhupealt punane sipelgas üle vudis. See viis mind küllaltki hüsteeriasse. Ma ei pelga sipelgat, kui ta mul üksinda õues üle sääre vurab, aga kui neid on palju ja nad on muu riiete varju peitu pugenud, siis olen ma hulluse äärel.

Kui ma nägin, kuidas nad kambakesi mu esiku põrandal ringi jooksid, ei osanud ma esimese hooga miskit peale hakata. Seejärel mõistsin, et tuleb korraldada ant-massacre. Sellistel hetkedel taipab inimene, miks on hea, kui sa pole üksik hunt. Kuna ma ise proovisin hetkeks ühte neist punastest põrgulistest surnuks vajutada, ei saanud ma sellega hakkama ja appi tõttas hea sõber Merilin-Ingrid, kes järjest kõikidele vaenlastele otsa peale tegi. Lühidalt öeldes pean ma nüüd Murilini vastutavaks selle eest, et minu vaimne tervis on niivõrd heas seisus, kui see käesoleval hetkel on, sest kui ma oleksin nende maailmavallutajatega üksi pidanud võitlema, oleksin ma tänaseks tõenäoliselt tihedalt suurde valgesse särki mässitud.

Praegu näen ja tunnen ikka veel igal pool sipelgaid, mis sest, et neid enam meie majapidamises pole, kuid see vaimne arm nõuab paranemiseks veel hulganisti aega.
Aga kuna ma olen inimene, kes näeb igas halvas ka head, siis selle kogemuse abil jõudsin ma järeldusele, et karma tõepoolest on bitch... (see ei ole lihtsalt tühine sõnakõlks) ja mina, kui inimene, kes usub nii mõnessegi asjasse, taipasin, et mul on hulganisti karmavõlgu, mida pean hakkama mingil viisil lunastama.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji