Istun ja loen raamatut Supilinnast. Sellest, kuidas inimesed armastavad oma (kunagist) kodu ja räägivad, mis tänaval nad selles pehmes linnaosas elasid. Sellega seoses jookseb mul peast läbi jutt, mida mina kunagi kellelegi räägin. "Jaa, ma mäletan küll... ülikooli ajal me elasime Tähes ja külalised olid alati teretulnud." Räägin, kuidas alguses oli kogu olemine tohutult kohmetu, kuid varsti olid Tartu ja Tähe tänav mulle koduks. Jutustan, kuidas sõbrad tulid nädalavahetuseks külla ja kõik oli noore inimese hinge järgi paika sätitud. Olen üsna kindel, et kogu minu lugu on kaetud suure heldimuse ja päiksesära vaabaga ning ma ei tea, kas kuulajatel oleks huvitav, kuid mina saan vähemalt meenutada, kuidas ma olin noor ja ilus.

soojust, värve, rõõmu, vabadust!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji