What is life, but a series of inspired follies?

Täna on olnud inspiratsiooinst pulbitsev päev. Natuke kripeldab hingel, et ma seda kuidagi ära ei kasutanud, mida teatri- ja muusikainimesed minule täna andnud on. Või kui nüüd aus olla, siis ma pole midagi saanud tehtud, ei inspireerivat ega kasulikku.
Patriotism valdab hinge ning on tunne nagu tahaks terve maailma kunsti ise ära teha ja olla tunnustatud ning väärtustatud. Üleüldse kunstitegemise tahe on viimasel ajal peal. Aga tahtest ainuüksi kasu ei ole. Ideid on vaja.. aga siis meenub, et mul on päevaplaan, mis sunnib õppima homosügootsust, Türkmenistani-Uruguayd ja Mati Undi teemakäsitlust (mis iseenesest oli väga huvitav ja nakatav).

Aga ega ma ju ei taha kõiki tähti ära kulutada, seega ma lõpetan, et nad ei väsiks teile teinekordki pajatamast. (:



-Kunstitahteline preili Sus.

Kommentaarid

  1. Aga jutusta mulle siis kähku, sest nädala pärast olen lännu:):)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji