"Minu inimesed on minu sõbrad."

Vaheaeg on olnud superb. (: Nii vaimselt, füüsiliselt kui materiaalselt.
Parajas koguses lebo, teelusika täis toimekust, mõnus kultuuriannus ning murakapreililik šoping ja tšitt-tšätt.
Neljapäevane hommik algas kellaüheksase kõnega, et ma avaksin oma kodu ukse Merilin-Ingridile. Seejärel tegime ennast ilusaks ning kihutasime pealinna poole, kus astusime uhkelt sisse KUMUsse, kus oli tasuta neljapäev. Siiani leiame, et neljas ja viies korrus tegid kõigele silmad ette. Teema oli iseenesest ka küllaltki intrigeeriv: "Identiteet ja ideoloogiad. Rahvusvahelised suhted." Nägime igavamoelisi portreemaale ning mõistmatuksjäävaid skulptuurikolakaid.
Mu lemmikumad olid "Hällist hauani", EESTI ja Soome popkunstniku Harro tööd.
Kohtasime hämmastavaid ideid ning kummastavaid installatsioone. Kõik oli väga 5+.
Hiljem külastasime tuntumaid kaubanduskeskusi ning preili Ingrid ostis endale nii mõnegi kaunikese eseme. Mina tulin seekord tühjade kätega kodu poole.
Õhtu möödus küünlavalgel lobisedes, küpsiseid krõbistades ja unistusi jagades. Tore oli Murakale kurta oma miljoni aasta taguseid probleeme, mis once in a while jälle närima tulevad. Natuke naljakas ka. :')
Hommik algas suuuuuuure lebo ja šopingutretiga. Ja hommik algas veel sellega, et taipasime ms Izziega, et me oleme jube imelikel hetkedel ühtekad. Näiteks kikse pesema minnes, avastasime üsna järsu üllatusega, et meil on täpselt samasugused hambaharjad ning me ütlesime kõige ootamatumaid asju ühel ajal ja olime veidrikud.
Aga muidu käisime platsil ning Kose Stockis ja tuleb tunnistada, et leidsin 185.- eest endale 4 pluusi-jakki ning paari jalanõusid ja olin hetkega õnnelik, et ma eile endale linnast midagi ei ostnud. (: Sellele šopingule lisandusid 3 küünelakki ning küünelakieemaldaja ja siis me tulime koju, et materiaalsusest mõnu tunda. ^^
Mängisime veel Euroopat, proovisime riideid, rääkisime elust ja olust ning hetkedest, mis ees ootavad. Saame kõigega hakkama. <3

Muraka-preili on ammu lahkunud ning nüüd ma istun oma hämmastavalt cozys toas, naudin vaheaega ja ei saa aru enda pühapäevatundest. Mis seals' ikka. Enesetunne on maailma parim ja tuju samuti. Varsti võtan masinast enda uued roosad-oranžid-lillad riided välja ja laon kuivama, et homme natuke uuem välja näha. ^^

Jupp-haaval hakkan õppima ja koristama ka ning kohe-kohe on 12 aastat kooliteed seljataga ja siis ma saan šoki ja nutan ennast ribadeks, sest ma ei oska siis enam olla. :D:D:D Ausõna. Nii pentsik on mõelda, et järsku muutub kõik, millega ma niiiiiii harjunud olen. : D Et kõik tehakse ette-taha ära, kui ma siin-seal paar sõna kuhugi vihikusse kirja panen. Varsti enam nii lihtsalt need asjad ei käi. Aga eks harjume ümber. ^^ Muutused on mõnikord head.



Elu on lill, mida ma suurima hea meelega kastan päevast päeva heade emotsioonidega. (:

-pai!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.