Mul on nii vaba ja hea ja lebo olla, et ma isegi ei oska enam blogi kirjutada. Ei taha, et arvataks, et olen selle koha sootuks unustanud, aga elu läheb edasi ja arvuti on ainult filmide vaatamiseks. Kui satun siia, siis muidugi ju kirjutan hea meelega. (:
Rääkides kirjutamisest, homme on proovikirjand. Mõnes mõttes tundub, et olen valmis, kuid teisalt ei ole seda õiget tunnet veel päris sees. Kuigi ma pole 100% kindel, kas ma tean, mis see õige tunne on. Eks homme paistab, mis tunne peale tuli. Eesmärgiks sean endale riigieksamilt kuskil 90p ringis taskusse panna. Natuke alla, natuke peale, sel ei tundu enam vahet olevat. Liialt ambitsioonikas? Võib-olla tõesti, aga no mingid eesmärgid peavad olema.
Lugemistuhin ja teadmistehimu on praegu täpselt heal kohal. Loen hea meelega kõike, mis kätte juhtub ning hangin teadmisi, mis ajalooeksamil kasuks võivad tulla.

Eksamid on praegu suhteliselt kesksel kohal, aga ei kurda ka. Veidi on hirmus ka, aga vähemalt tundub ülikooli valik aina õigem. Ehk veidi kaugel, aga kirjandus tundub järjest rohkem minu ala olevat. Oleks kirjandust võimalik Tallinas õppida, jääksin ehk kodukanti, kuid samas ei saa vastu Ülikoolilinna võludele. Seal kohtume siis uuel hooajal.

Huviringidele praegu väga palju aega ei leia. Igasugune silmaringiavardamine tundub huvitavam ja vajalikum. Kui eksamiperiood täies hoos on, üritan leida aega ka hobide jaoks. Ja kui keegi leiab, et see on väär mõtlemine, siis see if I care. :D

Inimesed muutuvad ja isegi minu ema saab sellest aru ning jagab mu arvamust. Küllap pean sellega leppima ja jääma ootama muutuste aega, mis pole üldse nii kaugel kui tundub. Suudate uskuda, et meie esimene eksam on juba 6 nädala pärast? :O See on ju kiviga visata. Nii imelik, alles läksime kooli. :D


Ahh, mis ma ikka heietan siin tühja.
Lähen parem teen peale ühte head "Sweeney Toddi" endale mingi eine. (:

Tsaupakaa, pugejad!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji