Kuidas seletada pilte surnud jänesele?

Lõpetasin just teatriauhindade jagamise vaatamise. Terve aja käis alateadvuses eraldi film, kuidas mina seal teatriinimeste ees seisaksin ning kogu oma hinge siirusega tänaksin neid selle auhinna eest, mille nad mulle on otsustanud anda. Äkki kunagi eksingi sinna ära? (: Vähemalt publikusse, et elada kaasa ja olla toeks neile maailma kõige ilusamatele inimestele.
Oleksin näitleja-lavastaja-dramaturg-võikasvõitehnilinetöötaja. Tahan teatrit! ja kunagi ma ka saan selle. Peab saama.


Muide, kas keegi ei taha mind viia mõnele No99 etendusele? Sa meeldiksid siis mulle väga, jaa...

Kommentaarid

  1. ma viiksin sind suurima heameelega, kui mul raha oleks, näiteks sinna saku suurhalli, see mis 7. mai toimub

    VastaKustuta
  2. :')


    Aga äkki me kunagi lähmegi? :'

    VastaKustuta
  3. mmm.. jaa, me emaga käisime üks päev, ta tegi välja. näigime age ka oma emaga.9

    millal ajalugu saab+

    sorri, shift ei tööta.D

    VastaKustuta
  4. ma veel ei tea.
    ma räägin.. pean ise veidi ajaloos kindlamaks saama, and then we'll see.
    Jutustan ma suurima hea meelega, sest see tuleb mulle endale kõige rohkem kasuks. (:

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji