breathe out so I could breathe you in

Olen jälle Tartus. Vahelduse mõttes üksinda.
Täna on nii siiruviiruline sigrimigriline päev olnud, et mul on isegi hea meel, et see läbi on. Nii palju mõtteid on mõeldud.
Muidu oli mul väga drop-dead-gorgeus kick-ass nädalavahetus.
Sain ühel õhtul Kertuga ja teisel õhtul Katiga kõik maa ja põranda jutud räägitud.
Rääkimine on minu asi,
mulle meeldib rääkida.
Aga ainult nende inimestega, keda ma tean, et nad mind päriselt kuulavad ja minust tõeliselt aru saavad.
Ööl vastu pühapäeva uinusin mõtetega parimatest ning tõelistest sõpradest.
Nii hea on elada koos nendega.

Kõigele lisaks sain veel seltskonda ja nalja ka nautida.
Great success.
Täna olen ühes nende mõtetega, mis nädalavahetusest alles jäid.
Neid on nii palju.
Ma olen nii overwhelmed.
Ja millegi pärast..
olen ma üle pika aja jälle kurb.
Ja kui keegi küsiks miks,
siis ma ei teaks.

See kogu kirjatükk oli mu peas kordades ilusam, aga ma olen liiga kokkujooksnud, et mitu korda ilusaid sõnu mõelda.

Vajan nüüd ühte kuuri tekialuseid mõttepuntraid.
jadöd, kallid!

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji