22.9.37

Või siis foto viieliikmelisest noorperest ja kahest koerast mere ääres, mille taha on kirjutatud:

Noorpere mere ääres
Meri hakkab parajasti taganema. See puu millel istume, on tõusu ajal sügaval vee all.
Kas Beryl pole haruldane?



Ja daatumiks on just nimelt selle postituse pealkiri.

See oli veel üks minu antikvariaadi leidudest. Tahaks veel tagasi vanade fotode hunnikutesse ning inimeste ilusatesse sõnadesse ja tunnetesse.

Kommentaarid

  1. Ma kujutan nende postkaartide lõhna ette. Justkui ühe vanavanaisa kodu lõhn, kus teda ootab üks Beryl kaugel reisil olles. Ootab tagasi.

    Sinna, kus kodused käed otsivad kallistust.

    VastaKustuta
  2. Jah, just see lõhn ongi. (':
    Ma millegi pärast arvasin, et sina kõikidest inimestest, tead, millest ma räägin.


    (Pean ütlema, et ma olen üllatunud sinu kommentaari siit leides. Kuid ainult meeldivalt.)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji