i'd rather dance than talk with you.

Hei, ma tean, et ma ei ole viimasel ajal eriline kirjatuvi olnud, aga ega ma praegugi mingi erilise üllitisega hakkama ei saa. Tahtsin lihtsalt öelda, et mul läheb hästi, elu on ilus ja nüüdseks olen juba 19. Tegelen enesemotiveerimise ja ilusate mõtetega. Sünnipäev oli õdus ja kodune, õhtul hiljem väike Vice'i tšill ning seejärel drop-dead lemmik uni Steni juures. Minu kahekümnekaheksanda jaanuari hommik oli hästi kaootiline, aga ühel hetkel helistas Peep ja lihtsalt made my day sellega, et ta lihtsal on. (: Ja siis ta tuli külla ja siis tulid Erki, Age, Meelis ja Kaspar ka, aga Peep läks varsti ära. Hiljem käisid Mer ja Risto ka korra läbi. Õgisime ja tegime naltsi ja mul oli tegelikult lõppkokkuvõttes tore, kuigi alguses oli awkward. Ja mul on nüüd maailma kõige parema lõhnaga oranž seep. Pean veel pikalt kaaluma, kas ma üldse raatsin seda vee alla leotama minna, sest see kulub mul vist nuusutamisegagi ära.
Aga praegu naudin vaheaega, leon raamatuid, vaatan filme ja hoian positiivset meeleolu üleval. Väiksed asjad panevad naeratama ja mulle nii meeldib.
Olen random ja kodukootud. Jeg liker det.

Aga olgu, ma nüüd lähen kõike muud tegema kui siia kirjutama.

Kommentaarid

  1. mis sa tahtsid tervet blogi ühele lehele mahutada? :O

    VastaKustuta
  2. sul on äärmiselt külastajaid vihkav blog

    VastaKustuta
  3. Why would you say something like that? :(

    VastaKustuta
  4. Mh, mina ju ei tea, mis sulle ei sobi. :( Keegi teine pole siiani kurtnud.

    VastaKustuta
  5. kõigil on lihtsalt hüpersuperkiired arvutid

    VastaKustuta
  6. Haha, jah, mina oma turboboost arvutiga eesotsas. Aga ära põe, ma olen juba ammu plaaninud kujundust muuta, aga ma ootan kuni ma oma arvuti tagasi saan. :D

    VastaKustuta
  7. aitab ka sellest, kui sa valid vähem postitusi ühele lehele :)

    VastaKustuta
  8. Mh, ei. Mina ei viitsi neid lehekülgi edasi-tagasi kerida. :D Mulle üldse ei meeldi kui mingi 3 postitust lehel on, see on nii annoying. :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji