udukell vaid lööb

Ja nüüd räägime igapäevastest asjadest...

kooli algus tuli järsku, kuid kuna ma olen õnnelik inimene, siis suudan sellega edukalt toime tulla. Veidi on vaja peale Lapimaa ilu ja vaikust kohaneda kohaliku eluga, aga igal pool on hea kui vaja. Kuigi.. ma kuulsin täna vaikust. Kooliuksest välja astudes ma kuulsin vaikust. Juhtisin Kertu tähelepanu ka sellele. Issand, te ei kujuta ette kui õnnelik ma olin, et Kosekandis sellist asja juhtusin kuulma. See oli muusika kõrvadele.

Praegu olen jõudnud ilusti enda asjadega graafikus olla. Tegelen loova vs reaaliga ja tuju on hea. Laulan, tantsin, kirjutan, loen, õpin, koon, heegeldan, olen lahe. Kõike jõuan.

Ja sellest ma aru ei saa, kuidas mul sel aastal kohusetunnet on. Väga veider.

Aga täna oli hea teada, et mu arvamus on veidi oluline ja et ma olen usaldusväärne küll.



-Sus tunneb ennast hästi. (:

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

Kuidas minust sai mittetöötav inimene?