Täna oli kammerkoore sünnipäev. (:
Kas ma ootasin teie arust midagi nõnda toredat? ooo ei.
Nii hea oli kuulda, et me oleme iga kell oodatud. Ootusrikkad "jaad" lõpetasid meie loo, kui vahetasime punase salli sinise vastu. Ilus žest ju tegelikult. (:
Ja muidugi see hetk, mil kammerkoori üminast kasvas välja ühine "Tuulevaiksel ööl". Absoluutselt kõik oskasid unepealt viisi ning iga viimast kui sõna. Ja sinna mu vikerkaarepisarad jäidki. Sain valmistada rõõmu igikestvatele pisaraotsijatele. Kujutate te üldse ette ka kuidas Kose Gümnaasiumi seinad kajavad Tätte kauni laulu sõnadest? Ma ei usu. See on midagi, mis nõuab ise kuulmist.
Ma olen õnnelik, et ma olen selliste inimeste keskel. :') Niiii õnnelik.

Ja tuleb tõepoolest tunnistada, et veidi intelligentsem huumor hakkab mulle paremini peale minema.

Kommentaarid

  1. On eks, nad on tegelt ka hullult vahva kamp ja ma arvan, et me sobiks hästi. Enda omadest ei tahaks ka muidugi lahti lasta...
    Aga lauljad on üldiselt toredad inimesed ma vaatan :)

    VastaKustuta
  2. On küll toredad. (: Aga mulle hakkab tunduba, et neid "enda omasid" on jube väheks jäänud. :(

    Lauljad on ju super! ^^

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

Kuidas minust sai mittetöötav inimene?