Mida tõi mulle aasta 2009?

Aasta 2009 tõi mulle palju rõõmu, uusi kogemusi ja toredaid tutvusi. Täitis sajaprotsendiliselt minu elu mõtte olla õnnelik.
Jaanuar algas Jaanise juures rummitades ja seltskonda nautides. Jaanuaris jõudsin sõbrannadega selgusele, et "Toit teeb paksuks ja vesi rõõmsaks" ning nolifisin ja veetsin aega kallitega. Kuu lõpus sai alguse mu seitsmeteistkümnes eluaasta, mille mu sõbrad vägagi meeldejäävaks tegid. Mul oli mu senise elu parim sünnipäevapidu. (: Väike pleiboks, mõnus olemine ja suurepärased kingitused. Aitäh. Ja sellest päevast saigi alguse mu parim eluaasta. Ise te kõik ütlesite, et 17s on parim. ^^
Veebruar möödus ilusate sõnade, Gossipi ja paljude sõpradega. Palju kodusveedetud aega, Videviku-saagat ja veel rohkem küünlaid. Veebruarikuus mõistsin, et olen liiga kiirelt püüdnud olla suur ja tubli. Püüdsin lugeda liiga häid raamatuid, vaadata liiga häid filme ja mida kõike veel. Mulle jõudis kohale, et ma võin ennast vaevata lamedate tiinisarjade ja läila lugemisvaraga. Sõbrapäeval tegime ilmatuvahva kelgutuuri ja ma sain Katrin Helenalt maailma armsaima kaardi. Tihti teie sõbrad 14ndal teile kaarte saadavad? (: Sel kuul said alguse minu ja Age cosmo-seigad.
Märtsis avastasin, et Gerli on ikka üks üle prahi person. Toredus indeed. Vahepeal kammis hea tuju üksi kodus ära. Olin koos oma parima sõbranna Susiga ja meil oli jube tore. Tantsurühmaga filmisime "Viimset reliikviat" ja nautisime koosveedetud aega. Tegime Katega photoshuute tema uurimistöö tarbeks ja olime kõik ilusad. Mitte-õppimis-pisik vaevas mind juba mitmendat kuud. Helistasin esimest korda elus Katrin Helenale ja mõtlesin, et tahaksin teda iga jumala hommik tervitada Kose söökla juustusaiadega. Ta on nii hea. (: Avastasin, et see on üks parimaid tundeid, kui inimesed mu ümber märkavad, et ma olen õnnelik. ^^ Märtsivaheaeg möödus hunniku inimeste seltsis ja home alone'ga. (: Ja loomulikult ei saa mainimata jätta igaaastaselt vahvat Tõnise sünnipäeva. :D Tantsulaager ja veel sõpru. Mu esimesed vabatahtlikud jooksusammud sel aastal ja kosutav tunne. Olin 38s palavikus, kuid siiski suutsime Adega suicide-laugherid olla. See oli üks tore-tore pühapäeva õhtu (:
Aprill oli üsna lebolebolebo, palju sõpru, hunnikus ilusaid mõtteid ja veidi kevadet. Tol kuul nägin ka ära Antsu ja Heleni kodu, mis oli nii khõusi. (: Mitte-õppimise-pisik vallutas sama hooga, kuid hea tuju ei raugenud. :D Footbag oli vahetundide hing! :D
Mais saabus meile suurepärane uudis, et me saime tantsupeole!!! (': Pidu meie südametes sai hoo sisse. Klassipidu ja tantsu I kategooria. Kõik oli niiiii hea. (: Keemia tuupimine ja kevad!
Juunis oli meie esimene Gläm&Fash party, mis oli väga edukas ning ma jätkasin oma jooksuminutitega. Tantsurühmaga käisime võimlemispäeval ja ma olin üks kolmest kiituskirjaga lõpetajast enda klassis. Enam-vähem edukas (52p) ja elu esimene riigieksam ning suurejooneline Nofi sünnipäev. :D Sain endale osa meie laste- ja noortemuusikalis "Üks Samm Sinnapoole". :D Aasta nali. :D Kes oleks osanud arvata? :D
Juuli oli tantsu-laulupeo ja muusikalikuu. Selle aasta parim kuu, ma arvan. Ma tantsisin Jüri rühmas, mida ma alguses jubedalt kartsin, kuid siiski lahkusin sealt rõõmupisar silmis, sest taipasin taas, kui palju ilusaid inimesi maailmas on. (: Muusikali ajal kohtusin Kristjani ja Rasmusega ning sain proovile panna enda näitlemis-laulmisoskused. Toretoretore ja pisaraterohke kuu. :D Kirjutasin valmis muusikali almanahhi ja nautisin piiritutes kogustes komplimente. Tegin endale jubevahva sõbrapäeviku ja tänasin veel korralikult kõiki muusikaliinimesi, sest nad läksid mu hinge sisse.
August oli Rasmus Kulli 25nda sünnipäeva kuu. Palju ägedaid inimesi, väikseid äpardusi ja head olemist. Salmistu süstamatkad, laastumaalid ja projekti kokkuvõtted. Ergo soovis mulle head eilset nimepäeva. (: Käisin Karulas ja jälgisin Eesti-Brasiilia jalkamängu. Käisin Eestis ühepäevasel tuuril ning nautisin Mammu toodud kannikeste ilu. Külastasin Kose kirikus Tõnis Mägi kontserdit ja nutsin ja olin õnnelik. (': Paljupalju sõpru ning suve viimaste päevade nautimus. Suvi oli mu muutumise aeg.
September. Abituurium võis alata. Suurepärane Slovakkia reis, koolkoolkool ja spontaanne Hessikülastus. Alguse sai mu lõputöö mõtte veeretamine ning muutuste üle õnnelik olemine. Uus soeng ja sügisesed fotoshuudid KateMakega. Võistutantsimine neidudega ja mitteoodatud I koht. :')
Oktoober oli kuu, kui ma esimest korda elus olin enda meelest supergirl. Võtsin ennast kokku ja rääkisin siiralt ja näost näkku inimesega, keda ma piisavalt kartsin. Meie muusikatunnidraama. Avastasin Virginia Woolfi ägeduse ja alustasin usinamalt autokooliõpingutega. Samuti alustasin enda modellikarjääriga Kose Kunstikoolis. :D Tegin algust rokikooliga ja nautisin rohkem kui eales varem kooriproove. Sügis puges hinge, Kaisa tõi mulle ühe olulise raamatu ja Kate kolis pea et minu juurde. Lõpuks sain vaadatud "Sügisballi" <3 ja taipasin, et ma igatsen pikki tundmaõppivaid vestlusi. Meil oli Katiga tähtpäev, mil me olime 2 aastat olnud võib väga veendunult öelda parimad sõbrannad. Esimest korda sain Helilt kiita, et ma olen laulma õppinud. xd Oli ka aeg nende 10 aasta jooksul. :D TLÜ avatud uste päev, huvitav loeng loovusest ja tore Hess. Ilmatult naljakas Tartus käik ja hea sõbranna KH. Ma taipasin, et armastan aknaid. (: Mõistsin, et ka tantsuproovid on uuel hooajal mitmekordselt meeldivamad ja nii hästi on aru saada, et me Ristoga oleme kõvasti arenenud. Käisin üksinda kinos, raamatupoes ning loovkirjutamise töötoas.
Novembris sain oma kauaoodatud teatrikülastuse ja Marten arvas, et ma võiks nais Hemingwayks hakata. :') Tegin põhjalikumalt algust lavaka sisseastumiskatsetega ja olin inspiratsiooni ning komplimentidemagnet. Kitarritunnid koguseid tuure ja sõbrad olid ikka head.
Detsmbris kogesin oma elu parimat kino elamust koos Kertu ja Gerliga. :D Käisin Teeviidal ja saatsin Lavakasse esimesed tööd ära (aga no worries, see aasta ma edasi ei saanud ;)) Lumi tuli maha, tuju oli ikka hea, käisin veel teatris, Jõgeval, vanaema juures ja nautisin selle aasta viimaseid toredaid päevi. Aastavahetuse veetsin Mammu juures sõprade seltsis. Elu oli nii lill.

See seitsmeteistkümnes aasta oli tõepoolest elamist väärt ja edukas oli ta küll.

Ma armastan elu ja tean, et selliseid aastaid tuleb veel. (:

Kommentaarid

  1. ja miks mind kordagi mainitud pole :s
    kas ma polegi midagi head teinud?

    VastaKustuta
  2. Kallis sõber Erki, Sa oled lihtsalt eelmise aastaga nii palju head teinud, et ma ei jõudnud kõike ära kirjutada ja valida ma ei osanud ja siis ma mõtlesin, et ma ei kirjutagi. (:

    VastaKustuta
  3. Mul on hea meel, et sul on hea meel!

    VastaKustuta
  4. Ma ei unusta kunagi kuidas külmkapp viiulit mängis :D

    käisid tlü avatud uste päeval? mind laulmas ei kuulnud?

    VastaKustuta
  5. Kuidas saakski keegi seda unustada. (:

    Käisin küll jah, aga ühtki laulu ma kuskilt ei kuulnud :(

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

Kuidas minust sai mittetöötav inimene?