ja eesti keele olümpiaadil käisin ka. oli kuidas oli, aga sain Loo kooli almanahhi, mis tundus väga maitsev olevat.
"Sysiophosega" tuleb ka tänase õhtuga ühele poole saada ning homme varakult ärgata ja päevad on nii toimetusi täis, et ma ei pane enam tähelegi, et ma olen.
Kitarri peab ka kiirelt ja palju harjutama. Praegu ei oskagi öelda, kuidas ja millal ma omadega mäele saan. Nohu ei tee ka asja kergemaks.
Kuid siiski, kõige selle segaduse sees tunnen ma ennast nii hästi. Tuju on 52989523486+.
Eile käisin Kaire juures ka. Erki ja Age tulid ka. Nad kõik on nii väärt tüübid. Tore hakkab kohe. (:

Ahh, ma ei viitsi rääkida ja eriti pole aega ka.
Raamatukuhi kasvab sama kiiresti, kui sa jõuad öelda "a".

Mats Traat "Inger"
Merimeé "Don Juan" ning "Tartuffe" (sirvides)
John Steinbeck "Hiirtest ja inimestest" (lõpetada) ning "Vihakobarad"
Ja siis kõik vähe teaduslikumad ning muud raamatud.







(: (: (: (: (:

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

Kuidas minust sai mittetöötav inimene?