puiestee tänaval ongi üks puiestee

Hei, bloghoolikud.
Teate, ma pole mitte midagi mainimisväärset teinud. Jälle. Aga ma ei kurda. See ongi minu lebopuhkus.
Eile olime Kertuga veidi spordipliksid ja käisime päeval pedaalidele valu andmas ja kimasime ratastega mõned lühikesed kilomeetrid. Seejärel andis juba tunda, et me pole ammu ratastega sõitnud ning siis oli meie kord alla anda ja velosipeedid ära parkida. Uuesti kohtusime õhtul kell seitse koolimajas, kus oli Slovakkia koosolek, ägedad laulud ja vähe rahvast. Peale seda läksime Kertuga tennist mängima ja tuleb enda vastu aus olla ja öelda, et meil läks kuradi hästi arvestades sellega kuidas me tavaliselt mängime. :D Kuid kättemaksuks vajusime kiirelt ära ja mängu ei jätkunud kauemaks. Läksime laiali ning mina tulin koju ära.
Kodus läks mul tuju veel paremaks, endalegi teadmata miks. Rääkisin Triinugagi paar torevahvat sõna juttu. Polnud ammu temaga lobisenud. Tore oli. (:
Eile lubasin Kertule, et ma hakkan posima. Kõigile olulistele seda mida nad vajavad. Te ei kujuta ettegi, mida me vajame. xd Voodooga lubasin ka tegelema hakata, aga see oli õnneks nii mokaotsast mainitud, et selle ma lasen üle, sest ma olen niigi viimasel ajal kurjem kui muidu ja voodoo oleks küll täpp i peal. :D
Vaatasin veidi "Fight Clubi" ja seejärel kolisin oma tuppa. Pakkisin enda tekid-padjad uude kuube ja süütasin siin-seal paar küünalt. Vahtisin lage ja naeratasin ilusate mõtete pihta.
Öö möödus jube-naljakate unenägude küüsis ja hommikul muudkui mõistatasin, et millest sellised kentsakad uned. Eks üks neist unenägudest rikkus veidi tuju ka, kuid päeva peale on mu meeleolu kosunud ja praegu on kõik väga hea.
Kõikide üllatuseks võin mainida, et ma isegi koristasin täna. Hästi vähe küll, aga siiski. Pesin pesu ka. Olin natukenegi tubli ja kasulik. Veel olen täna msni ja juutuubi kulutanud. Õhtuks plaane pole ja ilmselt ei tule ka. Naudin jälle küünlavalgust ja rüperaali seltskonda. Mu tänane plaan on veel veidi almanahhi edasi arendada. Algus on tehtud. Ei oskagi öelda, et kas hea või halb, aga midagi on must-valgel siiski kirjas.
Mürka, oled rahul nüüd? Paar tühi-mõttetut sõna ja palju kalli blogiruumi raiskamist! :D

Mul on mida oodata.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji