Nüüd ma räägiksin pikemalt ühest oma elu tähtsündmusest milleks oli Korni kontsert. See oli lihtsalt imeline. Üks esimesi üritusi, mis suutis silmast pisara välja petta. Ma ei ole mitte kunagi niimoodi tõmmelnud, karanud ja keksinud nagu seal, ega eales toonud kuuldavale sellist häält ja nii kõrgeid detsibelle. Kõik oli lihtsalt ideaalne, JD oma kildis, hullunud publik, minu sõbrad ja Korni muusika. Täiesti vapustav. Mul ei ole sõnu, aga ma ikkagi püüan.
Praegu tagasi vaadates on kurb tunne. Kohutavalt kahju, et kõik juba lõppes. Nad ju võiksid tagasi tulla. Ma olen kindel, et me meeldisime neile. Nemad meile küll. See kontsert on minu jaoks omaette emotsioon, eraldi armastus. Midagi, mis mitte kunagi enam ei kordu. See oli ainus ja kordumatu. Kui ma mõtlen sellele, mis seal toimus, nendele inimestele, kes seal toimusid, siis see on täiesti hämmastav, külmavärinaid tekitav ja niivõrd oivaline. Hingest on nagu midagi puudu kui Korni pole. Ma loodan väga väga neid veel näha ja kui see võimalik on, siis ma rokiksin 3x nii hullusti kui seekord. Lavashowlt ei olnud midagi erilist, kuid siiski on see parim kontserdielamus, mis mul võimalus saada on, sest JD on nii ilus ja Korn on bänd, mis on minuga alati jäänud, kui ülejäänud muusika on vahetunud. Korn on olnud kogu aeg topis ja pole paista ka tema järsku langemist edetabelis.
Ma ei ole peale kontserti Korni kuulanud. Ma kardan. See on nagu tabu, sest mul on tunne, et see saab ka otsa. Kuid kui telekas või mõni mu tehnikaime minuni Korni noote kannab, siis on tunne ülim kui kunagi varem. See kontsert tegi Korni mulle veel olulisemaks ja erilisemaks. Ma kavatsen Korni fännata varasema 100% asemel nüüd vähemalt 600%!! Ja see on fakt!
Lühidalt tehes võin ma öelda, et see oli minu jaoks unikaalne ja midagi, mida võib nimetada parimaks.

Ei koti, et sitt kvaliteet, aga see on üks mu lemmiklugu ja nad tegid seda niiii hästi: http://www.youtube.com/watch?v=qiUJMcYhj7g See lugu meeldib mulle nii sõnadelt, vokaalidelt, muusikalt ja kõigelt muult. Kes seal ei viibinud, ei oska ette ka kujutada milline oli atmosfäär selle loo ajal. See oli midagi kirjeldamatut. Ma ei oska teile öelda ka, aga see oli hea ja minu oma! See oli minu hetk ja te ei saa seda kunagi endale!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji