Hei. Ja ei karju, et ma ammu kirjutanud pole. Ma toon tüüpilise vabanduse: kiire on ^^
Eile oli päev kui ma pidin Soome šoppama minema. Selle kruiisiga, mis emps mulle kinkis. Teel sadama poole purunes Stella ja Riheti autol rehv ja selle parandamine röövis väärtuslikud minutid. Sadamasse jõudsime umbes 8:02 ja laev pidi väljuma 8:15. Meid ei lastud enam laevale. Ja kogu raha ja kõik muu läks raisku. Selle asemel läksime siis hoopis rehvi parandama ja piljardit mängima ja ma keeldusin linnast lahkumast enne kui ma endale midagi lillat ei ole ostnud. Seega ma haarasin AG-st ühes lilla salli ja lahkusin. See oli üdini imelik päev, sest hommikul soengut tehes ma just mõtlesin, et kas täna on kõik-läheb-hästi-päev või kõik-läheb-sitasti-päev. Mul ei olnud kuidagi seda tunnet, et kõik hästi läheks ja seega otsustasin, et tuleb normaalne päev, aga oi kuidas mõnikord võib inimene eksida. Ma ei mõtle peaaegu, et kunagi selliste asjade peale. Mu õde oli veendunud, et sellel, et me laevale ei jõudnud poli mingi põhjus, et kas laev uppus ära või midagi. Ja oligi, aga laev mitte ei uppunud, vaid mingi tormi tõttu sai Rosella kannatada. Asjad olid lennanud ja muud sellist lõbusat jauramit. xD
Seevastu on täna küll peaaegu, et suurepärane päev olnud. Hommikul ärgates ei tundnud ma isegi mitte suurt väsimust mitte. Kalpsasin kooli ja võtsin sisse oma koha kunstiajaloo klassis, et hakata tegema mingit eriti mõttetut iseseisvat tööd, koos paljude piltidega, mis ma tegemata jätsin. Peale kunstiajalugusid oli füüsika kus mul tõsiselt paha hakkas. Selline mõnus reebu-olemine. Otsustasin, et targem oleks koju pöörduda ning pärast laulmise ajaks naaseda. Nii tegingi. Peale ajalootundi ühines minuga ka Kati. Rääkisime jällegi maast ja ilmast. Selleks ajaks oli mul juba tunduvalt parem, sest pole vist midagi mida hea uni ei raviks. Kolmveerand neljaks lohistasime ennast laulma ning tegime ühe hea proovi. (:
Koju tulin ma taas koos Katiga ning me harisime ennast pisut füüsikavallas ning rääkisime jälle. Nagu alati.
Kui Kati lahkus asusin ma koolitükkide kallale, mille õppimine tundus täna nii mõnus, sest ma panin küünlad põlema ja tegin kõik võimalikult hubaseks. See meenutas natuke vanu aegu. Tore oli. (: Õppimine möödus linnutiivul. Peale seda ma istusin ja kuulasin muusikat ja murdsin jällegi pead mida lauluvõistlusel laulda. Kõik head madalad soovitused palun kommentaaridesse postitada. ;) xD Aitäh.
Praegu ma suundun oma tuppa tagasi, kus ma veedan veel mõnusa tunnikese ja uinun.
Ja ärge unustage, et neljapäeval on Merilini-päev, reedel ma lähen Sauele etlema, laupäeval on Tuljaku võistulaulmine Tartus ja pühapäeval, arvake nüüd, on KORN. Moi ljubiimõi. ^^
Et siis jah, musikallipai kõigile.

Kommentaarid

  1. Jaaa, minu päev tuleb küll ^^
    aga ma ei saanud nüüd täpselt aru, pmts see kruiis läks nüüd raisku ?

    VastaKustuta
  2. Tuleb küll (:

    Ja läks jah. :/

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji