OH-MY-GOD!
Inimesed, kes arvavad, et ma külma ei karda, pole mind näinud koduses majapidamises nendel hommikutel, kui õues on veel külm ja toas ei köeta.
Plz, do something! Ma arvan, et ühel hommikul ma muutun selliseks jääkuubikuks nagu Tom&Jerry's vahepeal juhtus, kui ma teki alt välja astun.

Lugupeetus korteriühistu,
palun hakake juba kütma. Küll ma need koletislikud arved kuidagi makstud saan, kui mul veri veel soontes selleks ajaks külmast tardunud pole.
Parimatega,
siniseks muutuva hakkav Susanna.

Kommentaarid

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. Hihi, ma tahtsin öelda, et meil on üks väike valge loomake kodus, kes sooja annab:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. no offence, aga ta pole nii allmighty, et ta öösel ise soojust õhkama hakkab, nii et kui ma hommikul varbad teki alt välja pistan, siis juba on soe. :D

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji