Erasmus

Kes oleks osanud arvata, et renessanssiaegne Erasmus Rotterdamist võib oma teosega nii palju üllatada. Pealegi on Ülo Torpats tema teose "Narruse kiitus" väga hästi ära tõlkinud.

Mu lemmik katkend so far:
Narrus räägib:

"Minul ei ole minki tarvis ja mina ei teeskle näoga ühte, varjates teist südames. Mina olen ikka see, mis ma olen, nii et isegi need ei saa mind maha salata, kes iga hinna eest tarkuse maski ja tiitlit tahavad kanda ja nagu purpurkuues pärdikud või lõvinahas eeslid ringi kõnnivad. Kuigi nad hoolega teesklevad, reedavad kuskilt väljaulatuvad eeslikõrvad siiski Midase."



Ja pealegi sain ma täna enda toa seinale raamaturiiuli.
Kõik on iga sekundiga aina ilusam.
(ja väsinum. aga siiski ilusam.)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji