Tähe tänaval tärkab elu.

Ma pole väga viitsinud kirjutada ja väga ei viitsi ka paregu. Aga jutt on selline, et Tartu hakkab juba lõpuks veidi kodusena tunduma. Viimaks leian ka inimesi, kellele tänaval tsau öelda ja kaks sõna juttu puhuda. Sess läheb peaaegu enam-vähem. Tulemused küll ei ole teab mis suurepärased, aga vähemalt on ilus lõpetus semestrile, mil ma väga vaeva ei näinud. Sessi ajal tundub kõik põnev ja isegi õppimisega olen tegelenud. Tänasel eksamil mul näiteks ei tekkinudki paanikat, et "oufck, ma ei oska seda ÜLDSE".
Lõunasöögiks on imelised salatid, õhtuti veedan aega antiik- ja keskaja klassikute seltsis ning öösiti geekisin How I Met Your Motherit kuni see ühel ööl otsa sai. Isegi internet on mu jaoks võõramaks jäänud ja suvi tundub siin olevat.
Vahepeal käisin Ellil külas ja siis ta käis enda õdedega minu juures Harryt vaatamas (Merilin, ära nüüd jonni! Ta ei olnud kõige viimasemat osa näinud. Ma tundsin andunud fännina kohustust seda viga parandada. :'D)

Got to love life!

Nüüd ootan esmaspäevast teatrit ja kesknädala Tartu-tunde. Hip-hip-hurraa!

Kommentaarid

  1. ärge vaaaaadake äärit ilma minuta ju :(

    VastaKustuta
  2. Loe siis Tui Hirve "Tähe Tänav" ka läbi!

    VastaKustuta
  3. ma teadsin, et sa jonnida tahad. aga ma usun, et sul hakkaks ka kahju inimesest, kes viimast osa näinud ei oleks. sa ju tead, et ma vaatan sinuga ka seda veel miljon miljard korda.

    jaa, Ade! See ongi üks põhjuseid Tartusse jäämiseks. See raamat juba ootab kapiääre peal sessi lõppu. (:

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji