kolm teemanti

Sõitsime täna Kaalri juurest koju. Peep tõi meid ära. Mõnikord tundub, et kogu maailma peale pole olemas kosutavamat hetke, kui leboda unisena Mitsubishi väga vähese ruumiga tagaistmel, kuulata Peebu muusikat (mis mõnedel hetkedel on kõige õigem muusika universumis) ja mõelda asju, mida ma kunagi ei ole mõelnud ning jõuda selle kaudu sammukese lähemale tõele. Olgu see siis nii nukker kui tahes.
Täiuslikkusest jäi puudu vaid tähistaevas, mida oleks sellest aknast nii ideaalselt vaadata saanud.

Aitäh, Phiibou. (':

Kommentaarid

  1. sinu meelest on ka mitsu tagaistmel tähistaevast silmitseda maailmas üks parimaid asju?
    aga mis tõde sa otsid?

    VastaKustuta
  2. aga otse loomulikult. veendusin selles eelmisel suvel täielikult.

    ega ma ei otsigi. ta leiab mind ise kõige ootamatumatel hetkedel.

    VastaKustuta
  3. mulle meeldis ka eilne kojusõit, mis sest et ma poolunes olin :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

Kuidas minust sai mittetöötav inimene?