One day, maybe next week.

Kell on 3:21 ja ma just lõpetasin asjade pakkimise. Me sõidame täna kell 5:30 Lapimaa poole. ^^
Eile tuli Merilin mulle lõpiks külla ja siis me natuke istusime ja lobisesime niisama ja siis läksime õue. Õues jäime hirmsa paduka kätte ning seega jooksime Kertu ja Merilinga minu juurde. Panime kuivad riided selga ning lahkusime taas minu kodust. Siis me laulsime ja lobisesime ja olime muidu ka täiesti hämmastavalt ägedad. Kella kolme paiku naasesime Mürkaga minu koju ja lobisesime veel hästi palju. Ma ei olnud juba tükk aega kellegagi niimoodi asjadest rääkinud. Üsnagi kosutav vestlus. Kuigi jah, jällegi rääkisin mina enamiku ajast. xd
Mul on ääretult hea meel, et Merilin tuli. (: Me lobisesime kuni kella kuueni hommikul ja siis läksime magama ära. Hommikul ärkasime 11 või poole 12 paiku. Mürka sundis mind iga 10min tagant jälle pakkima, aga mul ei võtnud asjad üldse vedu. Kõik muu köitis mu tähelepanu palju rohkem. Ja me jõudsime järeldusele, et ma olen 100% nimekirja inimene. Me leidsime isegi ühe nimekirja, mille üks punkt oli, et "Kirjuta nimekiri" xd. Meile Merilinga meeldib asju ette planeerida.
Igatahes me sõime päris palju ja lürpisime ülimaitsvat jäävett ja nautisime hetke. Neid hetki nautisime me kella viieni ja siis läksime poodi. Merilin pidi koju minema ja mina pidin üht koma teist reisile kaasa ostma. Ahjaa ja muide. Gerli jäi haigeks ja ei saagi tulla. =( Nii kahju, sest Gerliga oleks seal nalja saanud rohkem kui küll. Aga ma loodan, et ta saab ikkagi varsti terveks ja, et heeringa hais teda ei häiri. xd
Kui ma poest koju naasesin hakkasin juba vaikselt toimetama ka. Triikisin riideid ja vahetasin mpkal muusika ära ja siis sõin vahepeal ühte head seenekastet, mille emps äsja metsast toodud seentest kokku tegi. See oli vägagi maitsev. Eriti arvestades asjaolu, et üldiselt ma seeni ei söö. Millalgi vahepeal käisin vägagi kosutava dušši all. Niimoodi aeg lendas ja siis ma jõudsin lõpuks hetkeni mil tuli asjad ka kotti visata, et hommikul 10min enne väljumist mulle ei meenuks jälle mingi asi, mis minu kiuste koju tahtis ununeda. Nüüd ma lõpetasingi asjade pakkimise ja mõtlesin, et ma pean ikka enne lahkumist veel blogima korra. Kui ma koju tagasi tulen, siis on ju pmst suvi läbi. Tuleb hakata kooliasju ostma jms. Ma ei ole üldse veel valmis kooliks, aga mis seals ikla. Ega meil muud üle ei jää. See õpiterror algab taas. -.-
Minu suvi on möödunud tegudevaeselt, kuid ometigi ülimalt meeldivalt. Ma olen saanud võimalikult palju enda seltskonda nautida ning külastada mõningaid enda lemmikpaiku. Mul on käinud päris mitu toredat külalist ka. Nende seltskond oli ka puhas nauding.
Ma olen praegu tegelikult üpris väsinud ja ei tea eriti kuidas sõnad ilusasti ritta panna, aga ma tahtsin ikkagi natuke ära rääkida. Magama ma enne sõitu enam ei taha jääda, sest selle jaoks jääks liiga vähe aega ja siis ma ei suudaks ennast üldse üles ajada. Tunni aja pärast hakkan ennast minekule sättima ja pakin viimased asjad sisse.
Aga olgu. Kuulge olge tublid ja ärge tehke midagi, mida mina ei teeks. (: Ilusat suve lõppu teile! Võtke sellest veel, mis võtta annab. ^^

<3

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji