It's not my favorite, but I'll do it for you.

Ma kirjutan vahepeal niisama blogi ja ärge mind palun ära sööge, et see eelmine postitus IKKA veel valmis pole. See on tegelikult päris tülikas postitus, aga ärge te seda kardke, et see lõpetamata jääb. Oo ei.
Täna on 31. august ehk siis homme on 1.september ehk siis me kõik peame kooli minema. Ma ei ole küll eriti valmis nagu tavaliselt suviti, kuid samas on mul juba üsna suva. Ma täna just vaatasin, et need Mürka toodud lilled on ikka nii kenad. Ikka veel püsivad. Ainult minu jaoks. (:
Kas teile ei tundu, et mõnel hommikul on kõik värvid kirkamad kui muidu? Näiteks sa vaatad aknast välja ja muru lihtsalt on rohelisem ja need rõdud on punasemad ja taevas on sinisem ja pilvetupsud valgemad ja asfalt hallim ja riided nööril kirkamad kui eales enne? Kas teil pole tõesti nii? Minul mõnikord on. Ja täna on üks nendest päevadest. See on sooja tunde tekitaja. Sellise tunde, et miski ei saa paha olla, kui kõik nii ilus on. ^^
Äkki see tähendab, et sügis on tulemas. Mulle meeldib sügis. On alati meeldinud. Kõik on värviline, kuid samas on kõik üks suur hall. Ja need vihmahood ja päiksekillud ja kõik on nii päris siis. Mul oli kunagi täiesti oma sügis. Nüüd hakkab see kuidagi käest libisema, aga mul on tunne, et sel aastal on kõik päris teisiti ja ma olen üsna kindel, et ma ei eksi.
Käisin ükspäev ETV tütarlastekoori kontserdil. Ilus oli. Mu lemmikud olid Tormise "Virmalised" ja "Pärismaalaste laul". Ja siis ma käisin Kerttu sünnipäeval. Seal oli naljakas. Vaikne, aga lõbus.
Mu Halensi tellimus tuli ka millalgi kohale. Mul on nii hea meel. Ma olen 3 aastat endale seda punase-musta triibulist pluusi tahtnud ja ma nüüd lõpuks saingi selle. Unistused vist ikka lähevad täide. ^^ Need väiksemad vähemalt. Varem või hiljem.
Homseks on mul riided juba ammu välja valitud ja kõik on enam-vähem paigas. Jutt sai nüüd ka otsa. Ma peaks hoopis koristama nüüd natuke ja tubli olema. (:
Ja Peep ja Mehis tulevad ka meie koju varsti külla ja mina lähen varsti Mammule, Pärjale, Triinule ja Kerttule külla. (: Ja ma pole Joonast ammu näinud ja Mariaga pidime me ka raamatupoodi minema. Kunagi jõuab kõik tehtud. Ausalt. ^^

Kivi kotti! (:

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji