Heh. Mu jalg tunneb ennast juba hulga paremini ^^
Käisin täna linnas ja ostsin endale lõpukleidi juurde kingad ^^ Kohutavalt kenad (A) xD Ostsin salli kaa. Oh jumal, kuidas ma armastan salle. Keegi võiks mulle neid kinkida hirmuäratavtes kogustes :P
Linnas oli tore. Kolasime Ergo ja Maiga mööda poode ringi ja Ergo käis juuksuris ka ^^ Jube kihvt soeng on tal nüüd, kuigi talle endale vist ei meeldi eriti =( Selline lühike, aga stiilne.
Lõikasin enda juukseid ka pisut, aga ei kukkunud eriti hästi välja xD Nad võiksid juba natuke kasvada, siis oleks hea. Saaks natuke ilusamaks h4xxida nad. xP
Praegu tegelen matemaatikaga. Esmaspäeval on eksam. Üritan vormis püsida ja aju ärksana hoida. :D
Tahaksin praegu olla ühe oma sõbranna juures. Talle toeks olla, kuigi ma tean, et alati ma kangestun ja ei oska midagi öelda, aga ma arvan, et ta teab, et ma tahan talle alati kõike paremat. Ta on alati minu jaoks olemas ja ma üritan seda sama tema jaoks, kuid ma kardan, et alati ei kuku hästi välja. I try to give my best.
Ei oskagi võtta oma seiskohta, kas see on hea, et on suvi või ei. *-) Kohati nagu oleks hea, kuid siis jällegi... Ei tea. Eks paistab. Elame näeme. Praegu on kuidagi nii igav. Pole midagi teha. Suvi on ja kõik on igal pool laiali. Ei ole kooli, mis aitaks mul neid regulaarselt näha. Minu arust on suvi see aeg, kus sa saad selgust, kes tegelikult su sõbrad on ja kes tegelikult hoolivad. Kui sa arvad, et sul on mingi jõle hea sõber, aga sa teda suvi otsa ei näe, siis kas see ei paneks sind kahtlema. Mind küll paneks, kui muidugi mingit põhjust selleks ei ole, et te ei näe. Aga kõiki vabandusi ei tohi ka uskuma jääda. Jumal hoidku teid selle eest. Ma olen seda juba liiga palju tundnud. Kergeusklikute värk ;)
Esmaspäeval oli grilliõhtu. Kas ma tegin õigesti, et ma sinna ei läinud ? Ma usun küll. Nagunii seal polnud kõige paremaid. Seal olid need, keda ma pidasin kõige paremateks, aga kes mind alt vedasid. Ma ilmselt ei vihka neid, aga mingi vastuseis siiski ju jääb. Kahju. Kahju, et nii paljudega nii on. Ehk on asi minus. Võib-olla, kuid kuna ma ei tea milles täpsemalt, siis ei oska ma ka muutuda.
Ma parem tegelen nüüd matemaatikaga edasi, muidu kaldun teemast liiga kõrvale ja hakkan heietama siin. Ei taha seda. Pahad mälestused võivad kuskilt ajusoppidest välja hüpata.

Järgmise korrani ;)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji