1337

Mulle meeldivad need õhtud, kui Mihkel sahmib köögis, teeb süüa ja on oma muusikaga omas elemendis. Ja mina olen samal ajal diivanil sarmikalt laisk, lugedes raamatut, vanu kirju või kolades oma kurgivee seltsis tumblri parimates osades. Aga ma kahtlemata küsin alati, kas ma saan Mihklile söögitegemisel kuidagi abiks olla. Enamasti lihtsalt selleks, et viisakas olla, aga mõnikord isegi mõttega, et võiksin päriselt kasulik olla.
Need tunduvad alati olevat need hetked, mida pisikesed tüdrukud ette kujutavad, kui nad mõtlevad, millised nende tuleviku tööpäevade vabad õhtud välja näevad. Milline see oma kodus olemine välja näeb. See on täpselt see õige õdusus.
Nendel hetkedel on mul mu Tallinna kodus sama hea olla kui oli Tähe tänava pesas viimasel talvel.

Kommentaarid

  1. :) Arvan, et Tähes tegid rohkem toitu :P Tore on ju jah, kui keegi sinu eest askeldab, loob ja lehvitab, aga ära unusta, et sellel loojal võib ka vahel raskeid päevi olla ning siis pead sina süüa tegema jne Siis on vajalik, et just sina oma söögiteadmised tagataskust välja otsid ning Mihkli südant ja magu tervendad. Aga seniks kenasid õhtuid ja maitsvaid sööke, kullakesed :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji