Ma kirjutasin täna ühele neiule, miks ma arvan, et ta on üks maailma ägedamaid inimesi ja ta vastas mu jutu peale "ma ei tea, see sobiks pulmakõnesse". Made me laugh. Ma tegelikult olin oma tavapärasel komplimendi-tuuril, mis mul mõnikord peale tuleb, aga talle oli nii palju öelda, aga nagu hilisemast vestlusest selgus, läks see õigel ajal õigesse kohta ja kinnitas mulle taas, miks mulle nii väga meeldib komplimente teha. Sest siis on näha inimeste siirast tänu väikeste asjade üle.


"Aga praegu ma tahan, et sa teaksid, 

et sa oled helguse ja armsuse tipp 
ning ma usun, 
et sinu päevad on magusamad 
ja sõnad siiramad 
kui ühelgi teisel inimesel."



Ja kuna ilu toob juurde ilu, siis tema siiraimad
ja helgeimad sõnad jõudsid ringiga minuni ka:

"Ja kui see ilmselge pole, 
siis sa oled ise ka päris kullatükk 
siin maailmas : ) 
Selliseid inimesi nagu sina 
võiks palju rohkem olla!"

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji