Praeguseks olen ma jätnud ennast olukorda, kus mul on vaja kirjutada 15000-tähemärgiline essee teemal, millega ma absoluutselt kursis pole. Pluss on muidugi see, et teema iseenesest on väga huvitav ja igati põnev.
Kui aine pealkiri on Moodsa maailma sünd läbi kunstniku silmade ja sa pead ise enda essee pealkirjastama ja teema valima, siis ebapädevatel inimestel on seda küllaltki keeruline teha. Uskuge mind, tean omadest kogemustest.
Pärast teist päeva pinevat sisemist ahastust ja diskussiooni olen jõudnud otsusele, et jäädvustaks need 15000 tähemärki pop art'ist rääkides. Aga palun teeme nii, et mul tuleb täna sel puhul sõnukirjeldamatu inspiratsioonituhing ja ma suudan sellele teemale leida maailma kõige lahedama lähenemisnurga. Okei? Sobib? Väga hea, teeme nii!
Läksin kirjutama.

Kommentaarid

  1. saadan sulle üks insp ja kaks unetust!

    VastaKustuta
  2. Takk skal du ha! Seekord vist saan küll ilma unetuseta hakkama, aga su insp jõudis päev varem kohale ja niitis mind jalust kahes teises valdkonnas. Selle eest veelkord minu siirad tänusõnad, teinekordki.

    VastaKustuta
  3. Siinkohal oleks paslik teha note-to-self ja öelda, et ma kirjutasin selle töö tegelikult valel teemal. Ma kirjutasin järgmise semestri teemal, mida me veel isegi käsitlenud polnud, kuid õnneks Sirje Helme halastas mulle ja aktsepteeris mu piiritu rumaluse.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji