Minu kahekümnes eluaasta on mind hästi kohelnud.
Ta on mul lasknud leida uusi sõpru ja veeta parimat kvaliteetaega vanadega.
Ta on mulle õpetanud üht koma teist
ja lasknud unustada seda, mida pole enam vaja teada.
Ta on teinud kõik, et mul hästi läheks.

Aga täna...
Täna lõpetas mu aju kasvamise. 
Mu organism samuti. 
Minu kohta ei kehti enam väljend "kasvav organism vajab toitu". 
Nii et lõpeta õgimine, Susanna.

Tänasest päevast peale võin ma sisse sadada 
ükskõik millisesse kasiinosse 
ja keerutada nii palju ruletirattaid, kui hing ihaldab.

Tänasest võin ma minna klubidesse, kus ma kunagi varem pole tohtinud käia. 
Tänasest päevast alates võin ma juua kanget alkoholi 
ja sõita omal vastutusel kruiisilaevadega ka nädalavahetustel.
Tänasest olen ma täisealine selle mõiste ranges tähenduses.

Ma saan kell kolmveerand kaheksa 21 aastat vanaks.
Ja ma usun, et uus aastanumber kosutab mind veelgi. 
Ma ei ole vana ja ma ei ole liiga noor. Ma olen täpselt oma parimates aastates.
Nautigem!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji