VT

Mul on taaskord lisa inimeste seas, kellel alt üles vaadata ja ainult imetleda nende tegevust. Tihtipeale juhtuvad nad teatriinimesed olema ja ega seekordki teisiti pole. Minu sellekordseks ilmetusohvriks on langenud Veiko Tubin. Näitleja ja helilooja.
Ja siinkohal tahaksin kiita ka Diana Leesalu väga õnnestunud laulusõnade eest.
Olen jälle arrrrrmastust täis.
/Aitäh, KH!/

Minu silmad on vaikusse uinunud foorid
Minu juusteks on magus ja lämmatav suits
Minu käteks on kõnnitee katkised kivid

Minu hingeks on tukslev ja veritsev linn

Vaata, ma kukun end katki
Vaata, ma kukun, kas näed?
Vaata, ma kukun teist läbi
Kas te tõesti ei kuule mu häält?

Vaata, ma kõnnin siin serval
Vaata, ma komistan pea
Kukun siit tuhandeks killuks
Kui keegi mind püüda ei tea

Tahan süstida arutut armastust veeni
tahan hingata surmavat mürki su suult

võiksin lõhkuda kõik oma unenäod pilpaiks
võiksin jooksta kui tõbine peni kesk tuult

Vaata, ma kukun end katki
Vaata, ma kukun, kas näed?
Vaata, ma kukun teist läbi
Kas te tõesti ei kuule mu häält?

Vaata, ma kõnnin siin serval
Vaata, ma komistan pea
Kukun siit tuhandeks killuks
Ja keegi mind püüda ei tea

Palun võtke mu mõranend armastus vastu
see on üksinda taluda natuke liig

laske vihm peseb puhtaks mu unenäovärvid
las see vikerkaar kõiki meid ära siit viib

Vaata, ma kukun end katki
Vaata, ma kukun, kas näed?
Vaata, ma kukun teist läbi
Kas te tõesti ei kuule mu häält?

Vaata, ma kõnnin siin serval
Vaata, ma komistan pea
Kukun siit tuhandeks killuks
Ja keegi mind püüda ei tea
Ja keegi mind püüda ei tea


ning ikka ja alati meenutab see mulle iiri näitekirjaniku Samuel Becketti tegelase Clovi sõnu "ja kui ma kukun, siis ma nutan õnnest"
nii teemegi!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji