Tore Renberg

Ma hakkasin täna "Mannen som elsket Yngve't" lugema. Ma olen alles 13ndal leheküljel ja juba näen sarnasusi minu ja Jarle Klepp'i vahel.

"Og spør du meg hvordan jeg har det, så tror jeg at jeg svarer: Bra. Litt rastløs, kanskje, ganske skoletrøtt, i opposisjon, men joda: Bra. Det svarer jeg."

Kommentaarid

  1. sarnasus on, et mõlemad kipute norra keeles rääkima? :D

    VastaKustuta
  2. Ei tea, kuidas see kool sind väsitanud on, kui sa juba pikka aega niisama lulli lööd, peaksid logardlusest väsinud olema :)

    VastaKustuta
  3. See ei kirjelda hetkeseisundit, vaid üleüldist olu.

    Ja me kohe kindlasti ei räägi mõlemad norra keeles. Mul isiklikult on sellega veel päris mitmeid raskusi. :D

    VastaKustuta
  4. vähese viina viga kui norra keeles rääkida ei oska :D

    VastaKustuta
  5. jah, võib ka seda öelda. :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji