u.n.i

nojah. eile, kui ma kirjutasin, et "lähen tuttu", arvasin, et see tähendab tunnipikkust lõunauinakut. Kuid ometigi ärkasin täna hommikul kell 7. See sidrun oli vist tühjemaks pigistatud, kui ma oleksin osanud oodata.
muidu tunnen ennast miski pärast igat pidi kurnatuna ja kõik asjad lähevad valesti.
aga kui keegi küsiks, vastaksin millegi pärast ikkagi et "mul läheb alati hästi".

Kommentaarid

  1. See on nagu refleks vastata, et mul läheb hästi :)

    VastaKustuta
  2. eino, ütleks ma siis ainult "hästi", aga ma ütlen, et "mul läheb alati hästi" ja millegi pärast ma nendel hetkedel usun ka seda, aga..
    vähemalt täna läks hästi ja ma võin ilma teeskluseta nii öelda. (:

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji