tänaseid päevi võiks rohkem olla :'

issssssssssssandjumal, kui tore ja ilus ja hea päev täna olnud on. :'
Hommik algas sellega, et minu silma paitas päikesekiir ja siis ma ärkasin ja tegin endale ühe nendest mõnusadest pikkadest hommikutest. Seejärel sain endalegi üllatuseks ladina keele töö tehtud ja seejärel kirjanduse loengus käidud. Ilmselgelt tundsin ka ülevoolavat rõõmu selle üle, et kingade ja papude kandmise aeg on käes. (:
Kui ma sealt Paabeli poole kõndisin kuulsin järsku, et keegi ütles mu nime. Ja arvestades, et keegi Tartus ei tunne mind, siis kujutage mu imestust, kui ma ümber pöörasin ning Rauno-nimeline noorhärra mind kallistas. Ma küll päikeseprillide tõttu ei tundnud teda esimese hooga ära ja olin hetkelises segaduses, aga lõpp hea, kõik hea. (: Pealegi jagas ta minu heameelt ilma osas. Ilus päev muutus hetkega veel ilusamaks. :' Ja ma mõtlen alati, et inimesed kallistavad liiga vähe... see mure sai nüüd tänaseks murtud.
Ja kõigele sellele lisaks tulid täna kõik mu oodatud seebid ja filmid kohale ning mu õhtusöögiks on ühepajatoit ja norra keele loeng oli täna poole lühem ning nagu kirss tordi peal - me lähme õhtul Maritiga teatrisse.
Otseloomulikult tuleb täna olla õnnelik ka selle üle, et homme kooli pole, nii et.. õhtu on minu! mitte kooli ega norra keele ega edasilükkamiste oma, vaid minu!
Seega Tähe tänava õhtu on selles väikses toas koos küünalde ja heade mõtetega.

jeg er lykkelig!

Kommentaarid

  1. Oli küll hea!
    Ma mõtsin jah pärast, et sa vist algul ei saanud aru, kes see nii hüüab, aga täitsa vahva oli kohtuda.

    Tol päeval oli üldse raske sest Lossi mäest üles saada. Sa olid juba 3 inimene, keda kohtasin teel ülesse.

    Ja ilm, ilm oli kena tõesti. Ja kallistada, kallistada tuleb tõesti.

    R.

    VastaKustuta
  2. oli ja! (:
    Ma natuke ehmusin ära jah. Sest tõesti ei tunne ma ühtki tartlast ja enda nime kuulmine tänaval on haruharv kui mitte olematu. :'D

    No aga siis on ju tore. :' Tuttavaid on alati tore näha.

    ja sellist ilma jään ma ootama veel ja veel, ühesn kõigi nende kalistustega. (:

    -Sus.

    VastaKustuta
  3. ja tegelikult.. mis hüüdmine see oli. Sa põimisid mu nime päris osavalt enda räägitavasse juttu. :' ma lihtsalt juhtusin reageerima.. :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji