2011 Tartu edition

Okei, Gerli, here goes nothing.

Ma oma üleüldistest tegemistest ei viitsi tegelikult rääkida, sest esiteks pole jaksu ja teiseks pole ma mitte midagi märkimisväärset teinud. Aga nädalavahetusel käisid mul sõbrad Tähes külas. (': Exquisit waist of time. Ja meeriännil oli sünnipäev ja siis me laulsime talle öösel ja laulsime päeval ka ja kinkisime kooki ja muusikat ja head tuju ja lasime tal küünlaid puhuda. Kui ta ära läks, siis me tahtsime ka tema sünnipäeva puhul soovida. ja nii ta siis läks..







Jah.. nii me soovisimegi. küünlad leivas ja ilusad soovid südames. Mina soovisin tegelikult ka, aga ma fotojäädvustust sellest ei lasknud teha. Kaks korda soovisin, aga esiteks olid mõlemad soovid utoopilised ja teiseks ei jätkunud mul olulisema soovi ajal piisavalt kopsumahtu ja ma ei suutnud neid ühe korraga ära puhuda. ):
aga mis seals ikla..
muidu oli kõik hässssti  a s j a l i k  ja tuumalebo sai teostatud. Me Kertuga tegime küllalt palju karaoket ka ja olime nummud haterid nagu ikka. Jala sain ka villi tantsitud, sest ütlemata sõnade tõttu tundsin, et pean ennast veidi välja elama. Do-did-done.

Jääme järgmist korda ootama. jah-jah-jah.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji