viis sõpra.

jah, ma tean, et ma pole ammu enda nägu siia näidanud, aga mu rüperaal läks sanatooriumisse. Varsti tuleb koju minu juurde. (: Siis kohtume rohkem.
Aga tegelikult ma tahtsin rääkida, et mul on täna selle nädala ainuke vaba päev ja seda ma kulutan surfates lehekülgedel, kus ma tavaliselt kunagi ei käi. Ja ühelt neist, leidsin ma hea artikli.

http://naistekas.delfi.ee/elu_on_seiklus/kirev_maailm/viis-sopra-keda-sul-elus-vaja-laheb.d?id=39724369&l=fplead

Mul on ka sellised sõbrad. (: Enamike tüüpidega tuli kohe mingi nimi meelde.

Ilmselgelt on Mari-Ann "abistaja"!
"Ergutajat" on raske defineerida. Mulle ei peeta erilisi pep-talke või kui see ka juhtub, siis on igakord selleks ergutajaks keegi erinev inimene. Hea on teada, et mitmed inimesed usuvad minusse. (:
"Guru" on Erki, sest from all the people on ta mulle mõned kõige ausamad asjad öelnud. :D:D
"Kuulaja" on without a doubt Kertu.
ja no ma usun, et mitte kellelegi üllatuseks on mu "peaaegu-õde" Merilin-Ingrid.

Jah, ma lihtsalt tahtsin siin endale meeldetuletuseks selle kirjutada. Beat that!


Muidu olen läbinud küllaltki põhjaliku arvuti-võõrutus-kuuri, mis on ilmutanud väga meeldivaid tagajärgi. Terve nädala Tartus lugesin-õppisin-heegeldasin-veetsin aega oma ainsa "I'm-always-there-for-you" Tartu sõbranna Mer'ga-korrastasin asju-ning olin rõõmus. teotahteline ja motiveeritud.

Üleeile tulin kodukanti, et veidike seltskonda nautida ja seda sai eile päris korralikult tehtud. Toredad inimesed ja tore oxforelli pidu, millega mu oxa-needus murtud sai. Napilt küll, kuid siiski. Great success. (':

+ sain täna enda elu esimese valijakaardi. hip-hip-hurraa!

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji