minu Tartu esmaspäev.

Hommikul ärkasin kuskil 8 paiku. Tegin algust kampaaniaga "Susanna ei lükka enam enda äratust edasi.". Üllatavalt hästi tuli välja. Seejärel kooserdasin mööda korterit ringi, tegin koolitööd ära ja valmistasin endale ühe mõnusa šampinjoni-vorsti omleti. Peale selle lõputut nosimist vaatasin veits telekat, pakkisin asjad ära ning seejärel pakkisin enda parimasse talvevarustusse, mis mul üldse siin Tartumaal olemas on.
Koolitee oli märksa mugavam ja soojem kui tavaliselt. Det var hyggelig! 3 loengut ühes majas oli üllatavalt talumatu. Küllap olen selle lõputu edasi-tagasi jooksmisega nii ära harjunud. Peale eesti, ladina ja norra keele loengut käisin ostlemas. Tegin korraliku toidušopingu terveks nädalaks ja hip-hip-hurraa, sain endale esimese ajaloo riigieksami harjutuste vihiku! Drop dead, aga jah, mul on hea meel. :D
Siis tulin koju, istusin korra keset tühja tuba, tõmbasin hinge ja vorpisin endale ühe riisi-ananassivoki kanaga. Nüüd on kõht täis ja ma geekin telekat veits. Üllatavalt neutraalne päev on olnud. Jätkub samamoodi, ma eeldan. Lähen loen raamatut ja õpin ajalugu ja heegeldan veits. Kodu-Kata nagu ma olen siin Tartus. Ise ka ei usu. Ehk vaatan Grey uue osa ka ära ja siis kerin tuttu. Homme ju järjekordne päev, millele vastu astuda ja koolis passida ja.. :D

Jah, ma ei tea praegu üldse, mida kirjutada. Kui siis ehk seda, et üks inimene hakkab jälle enda kevade-mode'i minema. Jeg liker det. haha.

okei, tsiu, kiisupaid.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji