sini-must-valge

Miku sai need hingematvalt ilusad lipud kaamerasilma ette. Hurraa! (':

Mina olen ikka pealaest jalatallani oma riigi laps. Seetõttu ongi 24. veebruar ja 20. august minu jaoks väga reaalsed pühad ja tihtipeale olulisemad kui pseudotähtpäevad nagu jõulud, sõbrapäevad ja naistepäevad (kuigi minu pealiskaudsematel hetkedel, meeldivad mulle niivõrd kuivõrd needki).
Iga kord kui kuskil lauldakse isamaalist laulu või kõneldakse Eesti riigi iseseisvumisest ja ajalookatsumustest või lihtsalt mainitakse, et "mulle meeldib siin elada", siis muutun ma hetkelt härdameelseks ja ülevoolavalt patriootlikuks. Jah, ma suudan isegi ajaloo õpikut lugedes pisaraid valada. Olen ma ju alati rääkinud, et mina juba nii naljalt välismaale ei koliks. Juba kuu aega järjest kuskil mujal viibimist paneks mu kannatuse proovile. Jah, olen oma riigi laps.
Loon ja hoian Maarjamaad, yesyes.
Palju õnne, Eesti.

...ära sule oma ust heale päevale,
sest sel ajal kui sa naerad, sa ei nuta.
..
"Koerte kõnelus" Cervantes

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji