Ticket to the moon.

Alustan siis pühapäevast, mil ma ärkasin varakult, sest Maryonette ei võtnud vaevaks mulle öelda, et tema ei ärka. xd Igatahes rääkisin Ann-Mareeniga ära ja läksime laadale. Überlaat oli ka muidugi, aga see selleks. Ostsin sealt endale unistuste 4 paari musti sukke. Predel majei metštõõ. Rääkisin nendest terve päeva. xd Kaks küünelakki ostsin ka Ma-Ei-Kanna-Võrksukki-Lilla ja Viska-Mind-Päikesega-Kollane. (on piisavalt kataloogi nimed? xd)
Peale laata lipsasin kodust läbi ja peagi suunasin oma sammud bussijaama poole, et Jotti minna. Mariga läksime Erkile külla. Popsutasime niisama seal. Vahepeal käisime pizzasid ostmas. Sõime ka neid. Kumbki polnud hea. Üks haises hullemini kui kellegi vanaisa aasta aega jalas olnud sokid. Igatahes ühines meiega millalgi Kaire ja peagi tulid Pärja, Triinu ja Mammu ka ja siis läks jälle jääkuubikute solgutamiseks. xD Tore oli. Või vähemalt mulle meeldis. Selline mõnus seltskondlik olemine. Kella kaheksa paiku kutsusin mina papsi järgi ja Maryonettega rallisime jälle Kose poole.
Oli jalgpalli EMi finaali aeg. Istusime perega teleka ette ning asusime kaasa elama. Mina, kui heidik, elasin ainsana Saksamaale kaasa. Valesti tegin ilmselt. Enamus otsustas ja mina solvusin. Big time! Läksin pahase tujuga magama ära. Mingi kella kolme ajal.
Esmaspäeval oli varajane äratus. Nii umbes kella kaheksa või poole üheksa ajal. Pealinna minek. Niisama siia sinna ja piljardisse.
Esmaspäev (piljard, Mack BBQ ja hetked ELOga)
Ja mul praegu viskas blogimine kopa ette. Ma tahaks korralikult kõik südamelt ära rääkima. Jätke meelde, et mul jäi üht koma teist rääkimata ja ma tahan selle ükskord ära teha!

Teisipäeval käisin ema ja õega linnas.
Kolmapäeval puhkasin.
Neljapäeval käisin Katiga kokkusaamas.
Reedel käisin linnas aega surnuks löömas ja õppisin ühistranspordiga sõitma. xd


R.E.M ja We Are Scientists tulevad Eestisse! :')

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji