Tudukatega osakonnajuht

Töökaaslased naersid eile mu üle, et minust saab peagi 70-liikmelise osakonna juht, aga et ma ikkagi olen 27-aastaselt valmis kasutama enda ööriiete kohta sõna tudukad. Aga ma arvan, et see on parim kokkuvõte minust inimesena - kontrollfriik by day, 3-aastane by night. Hingelt vana, aga meelelt noor. Ei teagi, kuidas see kõik ühte väiksesse kehasse ja peasse ära mahub, aga peab mahtuma. Ma ei ole valmis millestki loobuma.

Ja kuigi mulle täna öeldi, et ma olen meie praeguse osakonna jaoks väga suure töö ära teinud ja et ma olen hea selles, mis ma teen, siis tegelikult olen ma see juht, kes oma värvimuutva Harry Potteri tassiga Põhjamaa koostööpartneri juurde kõnnib, et talle kogu seda magic'ut näidata ja ma olen ka see juht, kes õhuniisutajatäie vett endale keset kontorit peale valab. Ja kui ma siis ükspäev üritasin teha nägu, et uue ametikoha jaoks pean ennast kokku võtma ja sellistest käitumuslikest eripäradest loobuma, siis öeldi mulle, et parem oleks, et ma jätkan endale vee peale kallamist, sest poliitkorrektset Susannat küll keegi ei kannataks. Ja siis ma mõtlesin, et ... ma ei tahagi olla korrektne. Mulle meeldib olla selline veidi kohmakas ja veidi lapsik ja kõige selle kõrvalt ka hea selles, mis ma teen. Mulle on mitu korda väga erinevate inimeste poolt öeldud, et ma olen õiges kohas ja teen enda jaoks väga õiget asja. Ma olen alati lasknud sellel olulisel informatsioonil mööda külgi alla joosta. Aga ma nüüd vist hakkan seda omaks võtma. Äkki oskangi oma tööd teha ja samal ajal oma epic Harry Potteri kruusist rõõmu tunda. Ja mis siis kui olengi perfektsionist, kes õhtul ööriiete asemel tudukad selga paneb. That's the fun of it! 

Seega, inimesed, hoidke oma lapsemeelsust. Kuigi ma ei osanud seda varem hinnata, siis see tuleb nii mõneski olukorras kasuks, sest selline meelsus valmistab ääretult palju rõõmu. See the joy in little things & blablabla. <3 p="">

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

Kuidas minust sai mittetöötav inimene?