Te nõuate mult juba viimased kaks nädalat blogipostitust, aga mis ma oskan kirjutada... "no kirjuta, mis vahepeal juhtunud on!" Mis siis vahepeal juhtunud on? No näiteks Mihkel on vahepeal juhtunud. Ilmselt paljude jaoks ootamatult, aga it's not like we saw it coming.

Võiks ju arvata, et me tegelikult üldse ei sobi, sest tema on suvi ja mina olen talv, tema on all white, kui mina olen igavesti all black ja tema tahaks endale kassi, kes kõnnib omapead, samal ajal kui mina tahan uksele vastu lööberdavat basset hound'i nimega Musi. Aga nagu ma olen alati arvanud, siis klišeed ei valeta kunagi ja vastandid tõepoolest tõmbuvad.
Pluss keda huvitavad need vastandused, kui me leiame mõlemad rõõmu jaburatest multikatest, saame koos läbi lugeda kõik maailma raamatud, teha Guy Ritchie maratone, süüa idiootsetes kogustes banaane ja pannkooke (kui me muidugi jaksame) ja jagada Harry Potteri nalju, et mõlemal hea tuju oleks. Ja kuidas ma saaksin mitte kalliks pidada inimest, kellele meeldib kirjutada ja sõnadega mängida. Päriselt. Is this even possible? Sõnailu for the win!
Igatahes on Mihkel see inimene, kes teeb süüa, kui mina olen beyond laisk, kes juhatab mu õigesse suunda, kui ma oma suurepärases orienteerumistajus valele poole hakkan jooksma ja kes teeb juustesse musi isegi siis, kui ma ei ole talle öelnud, et see on üks mu kõige lemmikumaid asju in the whole wide world.

Jah, praegu on selline elu! Ilus elu.
I'll keep you updated!
  Ja kuigi see ilmselt ei ole ligilähedalgi sellele blogipostitusele, mida mult oodati, siis katsuge sellega siiski praegu hakkama saada. Ma ei taha teile kõike rääkida. Ma hoian Mihklit veel mõnda aega endale. Küll ma edaspidi räägin teile veel enda ilusast elust. When have I not?


PS! I kinda like you too.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji