Minu Positivuse parimad palad: 

You shouldn't miss anyone alone and never miss anyone at night.



Kauaoodatud kaunikene. Teise lisaloona tuli ära!
Cause holy cow, I love your eyes!



Üligorgeus Matthew Healy ja The 1975. Silmailu terveks tunniks.



Mina üksi ennast hulluks reivimas ja äge King Charles oma bändiga trumme põristamas.
She's got the hot blood of a polar bear,
the cool head of a crocodile.



Minu lugu nende esituses. Sellel hetkel oli küll hea meel, et ma maailmas olemas olen.



Sest see oli Positivuse viimane laul ja ma karjusin sõnu kaasa kogu viimase energia ja häälega, mis mu kehas veel olemas olid.



Võiksin siia panna kogu Kooksi setlisti, aga.. ei tahaks liiga hoogu ka sattuda.
Jään kahe loo juurde. Kuigi ma oleksin võinud ju siia südamerahus lisada ka "Junk of the Heart'i", "She Moves In Her Own Way", "Seaside'i", "You Don't Love Me", "Do You Wanna", "Down'i", "Runaway", "See the World'i", "Ooh La" ja kõik teised nimetamata jäänud lood.
Jään südamest lootma, et näen Luke Pritchardit kogu oma kinky'suses koos oma bändiga kunagi veel live'is.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji