Naljakas on mõelda, et mina, kes ma skandinavistikas millegagi silma ei torganud ega kuidagi kirge välja ei näidanud, lähen järgmisel nädalal seal toimuvale seminarile külalisesinejaks. Kavas on puha kirjas "skandinavistika vilistlane Susanna Oja" ja...
Veel naljakam on see, et ettekande koostamine tõi momentaanselt meelde kõik need raskustes piineldud õhtud, kui järgmiseks päevaks mõnda ettekannet oli vaja. Mitte et praegune ettekande koostamine mulle piinu valmistaks. Mitte seda.. Lihtsalt olukord on kuidagi võõralt tuttav.

Kommentaarid

  1. Mulle meeldib see "momentaanselt" :) Oled ikka koolis midagi kõrva taha kah pannud. Isegi Google´i tõlge soovitab vaadata sõna "momentaalselt".

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kirjutasin selle sõna nii ära nagu see mul siin kirjas on, aga pidin igaks juhuks minema ikkagi ÕSist kontrollima. Aga näe, polnudki nii loll kui kartsin!

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji