Ühel heal päeval ma veel hakkan sellepärast nutma, et magamistoas on kümme kraadi külmem kui ülejäänud korteris. Not cool, keskküte. Not cool.

Kommentaarid

  1. Koli ennast ümber - voodi kõige soojemasse tuppa ja töölaud külmemasse tuppa, et mõte kiiremini jookseks ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Esiteks, mul pole sellist asja nagu töölaud, sest ma ei tee kodus tööd :D ja teiseks on mu voodi transportimine küllaltki keerukas tegevus, nii et ma jään parem kütmist ootama. (ja tegelikult soovitataksegi jahedas ruumis magada, aga ma mõnikord ei handle'i seda väga hästi :D)

      Kustuta
  2. Kui terves korteris ei köeta, siis ongi üks suur jahe ruum. Või siis pole külm nagu meil eelmine aasta oli, kus tuli pikkade riiete, pusade, villaste sokkide ja peaaegu, et mütsiga magada.

    VastaKustuta
  3. Ma olen üsna pikalt Kosel elanud, ma tean seda tunnet.
    Aga mu muret on kuulda võetud ja täna hakatakse sellega tegelema, thank god.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji