Ma jõudsin täna ühele äärmiselt põnevale järeldusele.
Ma olen alati rääkinud, et keegi mu sõpradest ei ole mind kunagi näinud hetkel, kui ma täiesti endast välja lähen, kui ma röögin ja märatsen.
Aga täna ma avastasin, et ükski mu sõber ei ole mind siis ka näinud, kui ma lihtsalt üdini kurb olen. Mis on tegelikult naljakas, sest ma olen tihti kurb, aga keegi ei teagi..

minu arust see on põnev. et on inimesi, kes peaksid minust teadma peaaegu, et kõike, aga nad ikkagi ei tea. see tundub millegipärast nii huvitav.
ongi mul mille üle filosofeerida siin Kosel, kui kõik teised Tartus on.

Kommentaarid

  1. Ääää, ma olen ka Kosel ikka ja jälle olemas ja tahaksin ka filosofeerida Sinuga!

    VastaKustuta
  2. Mh, mis sa siis nüüd alles ütled? Ma ei ole ju eriti Kosel nüüd.. :'D

    VastaKustuta
  3. jgödsojgädskh
    dshl
    fdlh
    fdhdfl
    jhdfjjfdd

    jummmel, Sul on niii palju minu mõtteid :(, mis tegelikult on natuke hea ka, sest meeldiv no lugeda kui keegi "sinu mõtted" kirja paneb, keegi nagu mõistaks (:

    ole pai!

    VastaKustuta
  4. mhh.. preili/proua/härra (panustan siiski esimesele kahele), kes sa oled? :'D

    Ja on helgemaid hetki, kus ma mõistangi. (:

    VastaKustuta
  5. ja alati olen pai! või vähemalt üritan.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji