Täna on olnud nii oma-mulli-päev. Enda arust olin küll igal pool tegev ja puha, aga tunne oli selline nagu kõik oleks mu peas ainult toimunud. (:

Kelli juures oli pannkoogitamine ja isegi Saara elasin üle.
Eile käisin oma elu esimesel Oksa peol ja teate, kui vaja lähen teinekord jälle. Mürka ütles Oksa pidude kohta eile ühe väga õige mõtte.
Ja reedel oli minu ja Kaisa debüüt! :D Rokikoolikontsert. Ma nii väga kartsin ja mis lõpuks välja tuli? Kolmanda korraga tuli ju kõik normilt. Ainult see üks vähe mööda rida. (: Ma ise küll ei uskunud endasse, aga kui minu jaoks võõrad inimesed tulevad mu juurde ja ütlevad, et "Sa olid täiega vinge!", siis teeb tuju paremaks küll. (: Ja paraja egoboosti annab ka. ^^ A no Luule ja Kelli lauluhäältest me üldse ei räägi. <3

Sõbrapäev on. Tuju on hea. (:
Mind ootab ees tore-tore nädal, kui ma veel ainult enda viimased õppimisasjad joonele saaksin, siis oleks valhalla! : D


Mu projekt, millest ainult mina tean, kulges edukalt ja inimesed on veidrad. Eriti ebakaines olekus. :D




Head ööd!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji