Perfection of the Day.

Kohtasin lõpuks pealtnäha perfektset inimest ja veetsin temaga detailideni perfektse hetke. Ma arvan, et ta on nüüd salaja mu sõber. Niimoodi salaja, et ta ise ka seda ei tea. Mu sõber, Sa oled mu järgnevate päevade mõte, uudishimu ja müsteerium. Sa oled mu piirideta inspiratsioon.

Eile tegime Liisu Marleenile üllatussünnipäeva. Ta oli õnnelik ja see tekitas meeldivalt hea tunde ka mulle. Kinkisin talle raamatu. Ise tegin selle. Seal oli hästi mitu pilti temast - naljakad ja tõsised ja silmipimestavalt kaunid. Kirjutasin paar sõna juurde ka. Teised kinkisid ilusaid asju. Mammu lemmikkingitus oli kindlasti Johnny Deppi raamat. Perfection for Mammu. Ja siis paar Body Shopi vidinat ning mõni muu asi. See kujude mäng oli ka äge. Ja tooli mäng oli küll valulik, aga naljakas. Rongi mäng oli epic fail. Ja tore oli see ka, et Mammu arvas, et ma oskan rääkida. See oli nii tore, et ta nii ütles, sest ma ei oleks ise kunagi arvanud, et keegi üldse niiviisi arvab. Sa meelitasid mind, kullake.
See oli üks väärt õhtu. Tutvusin mitme väärt inimesega. Jah, see oli teile Laura, Edgar, Kristjan, Johan ja te kõik teised ka. Nägin üle pika aja Kerttut ja Triinut, kes olid nii ilusad. Sel hetkel tundus, et ma olen vahepeal millestki ilma jäänud. Üritan seda parandada.

Õpetajate päev oli ükskord. Käisime Katiga lasteaias ja nautisime neid imelisi põngerjaid. Ma arvan, et me meeldisime neile. Mina neid lausa jumaldasin. Ma lähen neile kindlasti veel millalgi külla. Või vähemalt ma tahaksin.

Täna oli meie esimene segarühma proov. Milline nauding. Oli ju tore? Poisid-tüdrukud tunnistage! Ma nüüd ju tantsin Sten Kristeniga. Järgmine pühapäevandus jälle, mu kallid.

Praegu jääb mulje, et ainult lust ja nauding jälitabki mind. Aga ega ma väga kurta ka ei saa jah.
Toredus. Perfektsus.

Koolis läheb ka hästi, i guess. Pisut maha olen jäänud oma kolme haiguspäevaga, aga nagu alati ma jõuan järgi. Muud moodi ju ei saa.


Armastamiseni, mu armastusväärsed avalikud ja salajased sõbrad!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji