Viimasel ajal on õhku tõusnud küsimus, mida ma peale gümnaasiumit teha tahan. Ma olen mõelnud.. leian, et hea idee oleks õppida midagi seoses kultuuriga-ma ju armastan kultuuri. ^^ Teine variant on lavakas, mis mind huvitaks, kuid ma kardan, et selles osas olen ma üksinda. Ajakirjanduse ja meedia variant on hakanud vaikselt tuhmuma. See ei ole mu kirg, see ei ole see mida ma teeksin kogu südamega. Mulle meeldib kirjutada, kuid reporteri töö ei köida mind .
Mis teid huvitab ? Mis on teie hobid ja kired ?
Ma tean, et ma esitan palju küsimusi, kuid mulle siiski meeldib kuulata, millised inimesed on . On ju huvitav?!
Kas te ei mõtle mõnikord, et millega möödaminnev inimene tegeleb või kes ta on või milline ta on ?! Ma võiksin veeta tunde uurides ja analüüsides inimesi, kellest mul õrna aimugi ei ole. Tahaksin, et mul oleks aega ka selle jaoks - jälgimaks, mida inimesed igapäevaselt teevad.

Ja Ringo on ka äge ja ta õel ja vennal tuleb sünnipäev ^^xD

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji